Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Plociu | użytkownik

imię i nazwiskoJarek adresTrzcińsko Zdrój zarejestrowany13.12.2007 @22:56:42 ostatnio na stronie12.01.2017 @21:59:51

Witam! zapraszam do oglądania i komentowania moich zdjęc... Pozdrawiam wszystkich! Jarek

Dzięki za dedykacje!
http://www.digart.pl/zoom/3489152/Ratusz.html
http://www.digart.pl/zoom/3489526/Brama.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.jplotkowski.pl Gadu-Gadu8104266
digarty178 komentarze1709 posty na forum0

komputer / sprzęt
już nie nowy... ale jeszcze sie nie sypie cały czas inwestuje...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Leftone    20.09.2008 @00:53:34
prosze. nie jestem mocny w tym rodzaju fotek, dlatego pisze co czuje.
zazwyczaj jak slabo oceniam to nie produkuje sie z zalozenia ze jak ktos obejrzy moj profil i zechce uslyszec moja opinie to sam sie zglosi. pozdro.
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~NieZabierajMiZdjec    20.09.2008 @00:43:05
no i najważniejsze , żeby była zabawa, prawda ?;D
_______
`Jestem misiem , kochać chce mi sie.`
~peterart    17.09.2008 @23:38:46
nie ma za co fajne portrety pozdrawiam rowniez dziekuje
_______
żyj i pozwól żyć innym...
~Corday    17.09.2008 @23:31:35
ślicznie dziękuję za obserwacje. Wiele one dla mnie znaczą. i z góry dzięks za konstruktywne komentarze.
~Agnieszka479    17.09.2008 @22:11:23
dzięki za odwiedziny
~SophiaAmyGree    21.08.2008 @00:30:45
Nie ma za co. : )
~stelmii    12.08.2008 @15:01:56
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~goldzia20    11.08.2008 @19:43:36
heh
yntelygentny wniosek, choć nie wiadomo, na jakiej podstawie...
~whatyousee    09.08.2008 @11:23:58
prosze bardzo bede zagladal
_______
.
~Infinite91    29.07.2008 @12:15:07
Dziękuje za odwiedziny i za rady
+thellirien    22.07.2008 @15:06:52
_______
Tszt
~wmf    10.07.2008 @21:24:47
cześć, jak Ty namawiasz te ładne dziewczyny z TZ? pozdrawiam
~rcozas    30.06.2008 @23:34:15
tak
~Mojraa    27.06.2008 @00:33:52
dziekowac
_______
...co złego to ja...
-ipaula    24.06.2008 @00:25:28
prosze. :D

ale wolę oceny on dziekowania. :D
~KonradWiniarski    13.06.2008 @00:23:22
Miejscowość to karski - z 2 km od Ostrowa wielkopolskiego w stronę na michałków
_______
"dziełem sztuki jest każdy twór, z którego autor jest zadowolony"
~KarolaJ7    09.06.2008 @22:39:17
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~e4    08.06.2008 @15:57:02
dziekuję pięknie
~anitkowa    25.05.2008 @22:02:06
dzieki
~Sarqa    22.05.2008 @22:02:43
dziękować
~AnneMarie85zg    18.05.2008 @22:55:31
pozdrawiam:D
~Agnieszka479    13.05.2008 @07:55:15
dzięki za odwiedziny
~elutek35    08.05.2008 @22:15:19
te tulipanki są w ogrodzie botanicznym w łodzia jaki zapach...tego nie da się opisać
~Socha    07.05.2008 @22:46:09
i ja dziękuję za ocenkę
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt